lørdag 30. mai 2009

SÅ KASTET VI HATTEN..


Enda et stort øyeblikk i vår high school karriere- Graduation. Og det var akkurat som det du ser på film med hattene og kappene og hele pakka. En av dagens stor utfordringer var å finne ut hvordan det er mulig å se bra ut med en firkanta papplate på hodet... Tror jeg mislyktes på den fronten. Et annet problem var at hele vår seniorklasse er på rundt 600 elever, noe som gjør alt ganske så kaotisk. Stedet hvor graduation var er enormt, så jeg hadde problemer bare med å finne riktig inngang... ikke godt tegn. Jeg valgte å ikke ha høye hæler, noe som viste seg å være et smart valg siden noen alltid greier å falle på scenen og jeg ikke hadde planer om at det skulle være meg. Det var det heller ikke, siden jeg var såååå smart, men det var et par andre derimot som ikke tenkte så langt. Vi kom inn, nasjonalsangen spilles, det er omtrent 5 personer av de 7000 som er i lokalet som ikke holder hånda over hjertet og snur seg mot flagget- meg inkludert- og etter det er det taler og valedictorians og salutitorians og whateverrians osv osv Så var det min tur! Alle utvekslingsstudentene kom opp på scenen og fikk et amerikansk flagg, og her snakker vi ikke søtt lite stikke-i-blomsterbedet-i-hagen-flagg, neida, det er full størrelse flaggstang-flagg! Når jeg noengang kommer til å bruke det vet jeg ikke, men det var jo koselig av dem likevel da. Så startet diplomautdeligen, igjen var jeg i starten av alfabetet så det tok omtrent 5 min mellom de 2 gangene jeg var oppe på scenen. Etter det var det rundt en og en halv time med å se på 600 folk gå over scenen... wooohooo... Men, jeg må si det var utrolig gøy å kaste hatten da den tiden endelig kom. Så det var det, ferdig på Oakville, Class of '09.


Etterpå var det All Night Grad, skolearrangert fest som varte ja, all night. Skulle kanskje ikke tro at noe arrangert av skolen kom til å være så bra, men de hadde virkelig alt. Stedet det var på var fantastisk og de 5 timene vi var der fløy avgårde... No more Oakville. Some t skjortene våre sa- Time flies. Bilder kommer!

Ingen kommentarer: