tirsdag 26. mai 2009

oioioi

Snart er det bare en nordmann igjen i amerika!!! hvertfall som skriver paa denne bloggen. ett dogn fra naa sitter jeg i lufta paa vei til detroit.
Jeg driver og pakker, og jeg har allerede sendt en bag hjem med mamma som var paa besok for graduation og greier. saa naa er jeg altsaa alumni of PCHS, class of 2009. jeg hadde cap og gown og gikk over scenen, fikk mitt certificate of attendence, og hadde party og greier. (bilder kommer)
partyet var litt nedstemt, da... maatte si hadet til alle vennene mine, og i dag har jeg skikkelig saar hals etter aa ha graatt saa mye i gaar... det er sykt dritt aa haa folk man er glad i paa to sider av atlantern (og halve usa), skal jeg si dere! man kan nemlig bare vaere ett sted paa en gang... saa naa skal jeg kapre et fly og ta med meg hele gjengen hjem til norge paa besoek. og saa kan jeg dra tilbake naar jeg vil. bra plan, ikke sant?

Ingen kommentarer: