onsdag 20. mai 2009

Drove to Chicago, in a van, with my friends....

...ok da, saa tok vi to busser, men... Man kan alltid quote sangtekster. Det vet dere somm kjenner meg godt...

Hvertfall! Vi var paa senior class trip til Chicago for en stund siden naa. Tenkte jeg skulle vise dere i bilder hva vi gjorde. Og forresten; skolen betalte hele turen. Digg.Frokost ved Mississippi river, fortsatt i iowa.Rimelig lang busstur... Her representer ved Steph og AmberEtter aa ha sett the Blue Man Group, gikk en gjeng av oss ( her Hannah B og Maria, med Cameron) til Ed Debevik's, hvor konseptet er gammeldags amerikansk diner, bare at alle som jobber der er slemme mot deg. sykt morsomt. Cameron ble kalt the fourth jonas brother, og Hannah over her ble Barbie. Baade hun og jeg ble bedt om aa soeke jobb hos stedet over gata: Hooters....Etter middag dro vi paa baattur paa Chicago river, og lake Michigan. saa solnedgangen over chicago og laerte litt nytt. Det lukta nesten sjoe, og jeg gleder meg naa sykt til aa kjoere baat paa fjorden i sommer!Etter en natt paa hotell med hele klassen, og ett badebasseng, dro vi til dyrehagen =)Vi besoekte millennium park i downtown chicago, hvor denne gigantiske soelvboenna er. Det ble tatt en hel del bilder!
Saann saa det ut inni. den var nesten uthult, saa det var litt forvirrende... Kan dere finne meg? det kunne ikke jeg... =PEtter shopping paa the Magnificent Mile, dro vi og spiste middag; Pizza. Desverre hadde de ikke den beroemte Chicago style, hvor halve er bakt inn i pizzaen, men det var godt uansett.Og saa hadde vi en like lang busstur hjem.
Jeg har naa vaert i Chicago, og paa verdens stoerste truck stop! Jeg vet ikke helt hvilken av de to jeg likte best...

3 kommentarer:

Line H sa...

Mette :D du skulle ha vært med oss i høst!!! men da var det ikke gratis da:P

Agg sa...

jeg har også vært i Chicago. I ca seks timer den første gangen sånn tre timer neste gang, og den gangen var det sammen med deg <3

Hilvi sa...

Å, nå er det ikke lenge til du kommer hjem=) nyt de siste dagene!=)