tirsdag 12. mai 2009

Prom og de sisteee dagene på Oakville!

Uæææ nå er jeg offisielt ferdig på Oakville for ever!! Det er rart! De siste dagene har gått utrolig fort da, med ting å gjøre hele tiden.

Fredag hadde jeg besøk av Anu, som jeg ikke har sett siden August da vi dro fra Stonehill College i Boston. Det var utrolig å se et kjent fjes igjen!! Vi snakket om alt og ingenting, og har nå planlagt en roadtrip rundt i europa :P

Lørdag var det, etter å ha vært planlagt i hva som føles som all evighet, PROM! Det er store greier her i USA, det er det eneste jeg kan si. Tok meg evigheter å bli klar som vanlig, og i tillegg måtte jeg pakke, noe som ble gjort på 5 min. Det var en dame som min vertsmor kjenner som fikset håret mitt, og så er det å fikse negler og alt det der. Men som sagt, stort sirkus! Fikk streng beskjed av min vertsmor om at vi skulle ta bilder her, og jeg fikk skjokk da jeg kom ned og bokstavelig hele familien hadde møtt opp... no kidding. Vi hadde mine vertsforeldre, besteforeldre, ene tante, andre tante, hennes mann og tre barn, mine tre yngre søsken og hunden. Freak show, neida! Tok bilder og kom oss avgårde, møtte opp med noen andre par og dro til Forest Park for å ta bilder. Selvfølgelig streiker kameraet mitt etter et par bilder men jaja. Uansett, prom var awesomme!! Lokalet var enormt, digg mat og fancy dekorasjoner! Etterpå kjørte vi en time (wooo...) til min venns country house for after party. Suuuupergøy, helt til sheriffen kommer... uææ, men han kom heldigvis ikke inn for da hadde jeg antagelig vært på et fly hjem til Norge akkurat nå....Uansett var det suuuupergøy!!

Det sier seg selv at det ikke ble spesielt mye lesing til finals på mandag, og heller ikke tirsdag for den saks skyld... Uansett, siden jeg allerede var ferdig med tysk eksamen gjorde vi det som er tradisjon for seniorer- male veggen. Så bra ut til slutt! I dag var siste dag, og trist som det var er det litt digg også!

Etter skolen dro vi til Bee Tree Park og grillet og bare tok inn at vi nå har SOMMERFERIE!!! wooohooo! Graduation er på mandag.
Vårt promtema var cirque de soleil og de hadde til og med leid inn sirkusfolk...

2 kommentarer:

Anna sa...

Lekkert, lekkert!! Stilige og kreative bilder - håper du koste deg massse!!!

AGG sa...

sånn håper du får denne kommentaren fra meg!! du ser helt nydelig ut vennen!! skrev noe mer også, men det husker jeg ikke <3