onsdag 29. april 2009

Noen bilder foer klokka ringer og jeg maa gaa til choir...

Her er noen bilder, selv om bare ett ble tatt paa prom... De andre ble tatt for vaare Graduation party invitasjoner. Hanna (hun i lilla kjole) Brittany (i rosa) Jenny (i blaatt) og jeg skal ferie sammen. Det er litt stusselig naar vi snakker om gjesteliste og Jenny og jeg har like mange gjester til sammen som halve familien til Brittany... men, det er vel bare aa forvente! =)
Hvis noen av dere har lyst til aa komme, saa er graduation loerdag 23 mai, klokka 4, Eagle lane 300, Pella, IA, og partyet er mandagen etterpaa, klokken 12, i Faith Christian Church, Pella, IA. =) Sees da?


Etter skolen skal jeg hjem og pakk, saa skal jeg paa sleepover til Bre, foer vi alle drar til Chicago i morgen tidlig paa Senior Class Trip, betalt av skolen. =) Hurra!

2 kommentarer:

Astrid sa...

I'll be there :)

Marie sa...

Så søt du er mette=)