mandag 27. april 2009

I'm back, for now...

Sitter paa skolen naa, og med det jeg burde gjoere glemt hjemme, kan jeg like saa godt oppdatere dere litt paa hva som skjer. I dag er det en maaned til jeg drar herfra, og jeg friker litt ut... det gaar saa fryktelig fort!

Paa fredag hadde vi prom, eller JSB som vi kaller det. Temaet var "into the depths" og lokalene var dekorert med koraller, fisker, et fossefall, ubaat under taket, og masse mer. utrolig kult. Vi sluttet paa skolen foer lunsj, saann at alle jentene kunne rekke frisoertimene deres og greier. Jeg gjorde alt selv istedet, men jeg fikk jo fortsatt fri! =) Min "date" for kvelden kom og plukket meg opp hos Hannah, hvor vi alle gjorde oss klare, og saa dro vi inn til byen og tok bilder med en gruppe venner. Dere faar vel kanskje se det senere, for jeg har ikke de bildene her paa skolen. Paa skolen tok vi bilder med alle bekjente i deres kjoler og smokinger. Saa var det middag, og saa underholdning. Vi hadde en kristen tryllekunstner gjoere et show for oss. Helt ok, noen triks var litt opplagt, men han gjorde det veldig klart flere ganger at han ikke ville at vi skulle tro det var ekte magi. Den eneste som kan utfoere mirakler er jo gud! Det var mer morsomt da en gutt var stand-up komiker for kvelden, og fortalte alle om hva han trodde kom til aa skje med folk i fremtiden.

Etter programmet paa skolen var ferdig dro vi til selve dansen, hvor de serverte punsj (den var ikke "fikset" med som paa alle filmer) og vi dansa. Hvertfall noen av oss. Mange turte ikke danse, for det var ikke god kristen oppfoersel, mens andre var litt mindre bekymret.

Vi dro saa tilbake til Hannahs hus, og skiftet inn i jeans og t-skjorte, foer vi dro tilbake til dansen, som i mellomtiden hadde blitt en lekesal... eller hva naa enn man kaller det. Det var hvertfall masse leker og greier der; alt fra videospill og brettspill til basketball og svaere oppblaasbare hoppe-strikk, nakkebrekkende spill. Moro var det hvertfall!

Da dette var ver var klokka naermere fire paa morningen, og det var til for the after after-prom. Det var tilbake i Hannahs hus, med faerre venner, og litt troett stemning. haha...

Som sagt kan jeg sikkert legge ut bilder litt senere! =)

Ingen kommentarer: